FANDOM

32px Цю статтю потрібно терміново оновити. Ви можете допомогти, оновивши вміст статті згідно з останніми версіями Minecraft.

Керівництво для новачків — це стаття, що містить докладну інформацію про складові частини ігрового процесу Minecraft, яка орієнтована на гравців, вперше познайомилися з комп'ютерною грою.

Відповіді на питання, що стосуються придбання ліцензійної копії Minecraft, викладені в одному з розділів цієї статті:

Основна стаття: Часто задавані питання#Купівля гри

Перший день Редагувати

Після генерації ігрового світу гравець заспавнен у випадковому біоме. При натисканні кнопки E (за замовчуванням) відкриється вікно інвентарю.

Основна стаття: Інвентар

Тривалість денних діб становить 10 хвилин, тому рекомендується зібрати необхідні ресурси і побудувати перші житла в перебігу зазначеного часу, оскільки в подальшому почнуть спавнитись ворожі моби. Звертайте увагу на деякі пріоритетні речі: дерева, камінь, руди, тварини і висока трава. Руйнуйте високу траву на своєму шляху, щоб роздобути насіння пшениці — вони стануть в нагоді вам надалі. По крайней мере, збирайте будь-які необхідні речі під час подорожі — потім відпаде необхідність їх шукати для будь-якого рецепту.

Орієнтування Редагувати

Біоми відрізняються між собою.

Основна стаття: Біом

Використовуйте високе значення кнопки Промальовування у вкладці Налаштування графіки в налаштуваннях для того, щоб поліпшити дальність рендеринга. Якщо FPS став значно менше, то можна повернутися до значення за замовчуванням.

  • Якщо у вашому видимому діапазоні територія оточена піском, то швидше за все, даний біом є пустелею. Досить імовірно, ви зустрінете кактус і цукрову тростину, які знадобляться в подальшому — зберіть дані ресурси при першій можливості. Якщо поблизу немає лісового біома, то доведеться направлятися в інший бік, зрідка виходячи на височину для огляду місцевості.
  • Якщо ви перебуваєте на острові, оточеному водою, то швидше за все, даний біом є океаном. Доставить особливу неприємність новачкам, оскільки переплисти його буде не так просто. В океанах живуть спрути, вбивство яких принесе вам в якості дропа чернільні мішки і сфери досвіду. Якщо пощастило з наявністю дерев на острові, то можна спорудити човен для подальшої евакуації;
  • Якщо у вашому видимому діапазоні територія оточена міцелієм, то даними біом є грибним островом. Є досить рідкісним, тому ваша присутність тут лише означає велику удачу, оскільки в ньому не спавняться ворожі моби. Однак, вони можуть прийти з інших біомів, але якщо ви розташовуєтеся посередині грибного острова, то можете покластися на безпечне місце час доби під відкритим небом. Зустрівши грибних корів, спорудити миску. Натиснувши ПКМ по грибний корові, миска стане тушкованими грибами. Її можна з'їсти. Також грибну корову можна вбити, отримавши в якості дропа сиру яловичину і сфери досвіду.
  • Якщо у вашому видимому діапазоні розташовуються будинки, то дана сукупність жител є селом, в якій живуть сільські жителі. Це є хорошим спавном гравця, оскільки в цьому селі можна проживати, мати доступ до багатьох сільськогосподарським культурам, а також вести торгівлю з сільськими жителями, в якості валюти використовуючи смарагди. У кузні можна знайти скриню з хорошими для початкових етапів гри речами. У нічний час доби прибудуть зомбі, які стануть атакувати сільських жителів. Уникнути цієї долі допоможе ліжко, але якщо є бажання битися з ворожими мобами, забарикадують дерев'яні двері в будинках.
    • Якщо в околицях немає вівців для видобутку білої шерсті, то зламайте ліхтарні стовпи, до складу яких входить чорна шерсть.
    • Якщо вовни недостатньо для створення ліжка, то один з варіантів — відійти від села на 150 блоків до настання темряви і побудувати стовп висотою 40-65 блоків.
  • Якщо у вашому видимому діапазоні розташовуються високі дерева, то швидше за все, даний біом є джунглями. Величезна кількість

деревини буде хорошим початком ігрового процесу, однак серед дерев легко заблукати. Крім того, в даних околицях незручно вести будівництво житла. Джунглі — це єдиний біом, в якому спавняться оцелоти і ростуть какао-боби. Для приручення оцелотів потрібно риба, яку можна зловити в водоймі за допомогою вудки. Даний біом також може викликати зниження продуктивності на слабких і старих ПК.

  • Якщо у вашому видимому діапазоні розташовуються товсті дерева, то швидше за все, даний биом є темним лісом. Рекомендується уникнути даного биома в перші хвилини ігрового процесу, оскільки в ньому Спавн ворожі моби в будь-який час доби. Також, як і в грибному биоме, в ньому ростуть величезні гриби, видобуток яких принесе коричневі гриби і червоні гриби, необхідні для виготовлення тушкованих грибів.

При подорожі, намагайтеся не заблукати.

Основна стаття: Орієнтування на місцевості

Видобуток деревини Редагувати

Необхідною матеріалом в перші хвилини є деревина — головне джерело дощок і деревного вугілля. Якщо ви розташовуєтеся в лісовому біомі, то зберіть її в розмірі не менше 5-8 штук, руйнуючи будь-яке дерево. Цього достатньо для створення основних предметів. Деревина є поновлюваним ресурсом — після руйнування дерева з листя випадають саджанці та яблука. Використовуйте саджанці для посадки дерев, а яблука в якості їжі.

Помилка скрипту Даний рецепт, швидше за все, буде найпершим — крафт є невід'ємною частиною Minecraft. Кожен предмет є унікальним і підсумовується відповідне, однак предмети одного походження і різного типу можна комбінувати між собою.

Створення верстака Редагувати

Лише деякі предмети створюються за допомогою сітки крафта 2x2, розташованої безпосередньо в інвентарі. Для створення зброї, інструментів і інших розвинених предметів буде потрібно верстак — робочий стіл з сіткою крафта 3x3. Помилка скрипту

Перше озброєння Редагувати

Кам'яні інструменти мають перевагу над дерев'яними, а створити їх не складе особливих труднощів — зробіть дерев'яну кирку для видобутку каменю. Помилка скрипту Палиця в даному випадку використовується в якості рукоятки для зброї і інструментів.

Помилка скрипту Дерев'яна кирка призначена для видобутку таких блоків, як камінь, кругляк, граніт і т.п.

Оновлення Редагувати

Stone

Під земним покровом розташований камінь в рясному кількості. Добудьте його за допомогою дерев'яної кирки для створення кам'яної кирки, кам'яного меча, кам'яної сокири, кам'яної лопати і кам'яної мотики. Помилка скрипту Кам'яний меч необхідний для вбивства мобів і отримання дропа. Помилка скрипту Кам'яна сокира кращий за попередній за швидкістю видобутку деревини. Помилка скрипту За допомогою кам'яної лопати видобуваються блоки верхнього шару земної покриву. Помилка скрипту Кам'яна мотика дозволяє зорати землю для подальшої посадки насіння.

Виплавка Редагувати

Крім крафтінга предметів, в Minecraft існує виплавка. Помилка скрипту Піч необхідна для приготування якоїсь їжі і переплавлення руди.

Видобуток руд Редагувати

Coal Ore
Iron Ore

Необхідні руди на перших порах:

При руйнуванні залишає вугілля, який використовується для виготовлення факелів і в якості палива.

  • Залізна руда видобувається за допомогою кам'яної кирки і вище.
Інгредієнти Процес » Результат
Залізна руда Помилка скрипту

Отриманий, в процесі переплавки залізної руди, залізний злиток використовується для створення більшості предметів.

Житло Редагувати

Спочатку вибирайте місце розташування для будівництва будинку і подальшого вдосконалення.

Основна стаття: Будівництво

Пошук їжі Редагувати

Після створення необхідних предметів і першого житла, вашої наступної завданням буде видобуток їжі для втамування голоду. Отримуйте сире м'ясо в якості дропа, вбиваючи: курок, корів, свиней, кролів та вівців. Також, можна роздобути насіння пшениці, одержуваної при руйнуванні високої трави. Коли пшениця виросте, проводиться її збір для створення хліба. Помилка скрипту

Основна стаття: Ферма пшениці
Інгредієнти Процес » Результат
Помилка скрипту

Шкала ситості убуває з плином певного часу: якщо вона менш значення HungerHungerHungerHungerHungerHungerHungerHungerHunger, то ваша шкала здоров'я перестає відновлюватися, а якщо менше значення HungerHungerHunger, то ви не зможете використовувати спринт. Недолік їжі по-різному впливає на здоров'я, в залежності від встановленого параметра Складність:

  1. Мирна — шкала ситості не убуває;
  2. Легка — шкала здоров'я буде зі значенням HeartHeartHeartHeartHeartHeartHeartHeart;
  3. Нормальна — шкала здоров'я буде зі значенням Half Heart;
  4. Складна — при відсутності ситості ви помрете.

Перша ніч Редагувати

Зауважте, що перечекати першу ніч рекомендується за допомогою ліжка. Для її виготовлення буде потрібно відстригти за допомогою ножиць або вбити вівцю, щоб отримати вовну. Помилка скрипту У нічний час доби особливу небезпеку становлять ворожі моби, які спавняться виключно в темряві. Швидше за все, першими будуть: зомбі, скелети і павуки. Якщо ви не перечекали першу ніч за допомогою ліжка, рекомендується створити аварійне житло і розставити факели навколо себе. Помилка скрипту Однак, нічний час доби — це хороше джерело корисного дропа і сфер досвіду. Використовуйте кам'яний меч для вбивства ворожих мобів, а якщо в вашому асортименті присутні залізні зливки, то створіть залізний меч.

Основна стаття: Тактика ведення бою проти мобів

Будьте обережні при зустрічі більш небезпечних ворожих мобів: мандрівників краю, відьом і кріперів. Якщо не спати більше 3-х ігрових діб, то над вами почнуть з'являтися фантоми.

Якщо ви постійно програєте під час ведення бою з ворожими мобами, використовуйте кнопку Складність в настройках з параметром Мирний, для відключення спавну. Однак, це не рекомендується робити, оскільки дана опція має ряд недоліків, включаючи зникнення інтересу до Minecraft.

Ми рекомендуємо зберігати залізні двері для входу в житло, замість дерев'яної — зомбі не зможуть її виламати і ви залишитеся в безпеці. Помилка скрипту

Після першого дня Редагувати

В даному розділі статті наведені деякі поради для подальшого виживання.

Безпека житла Редагувати

На наступний день, ймовірно, ваш будинок потребує вдосконалення і безпеки:

  • Використовуйте скло в якості вікна — ворожі моби не зможуть побачити вас через нього.
  • Використовуйте паркан для захисту житлової території — ворожі моби не зможуть перебратися через нього.

Ви можете спорудити пастки для ворожих мобів.

Основна стаття: Пастки

Майте на увазі, що сон в ліжку сприяє створенню точки респавна, тобто вам не доведеться бігати після програшу від точки спавну до свого дому. Використовуйте компас для знаходження точки респавна.

Видобуток руд Редагувати

Щоб збирати руди, вам буде потрібно копати вниз. У згенерованих печерах простіше знайти руди, ніж в штучних, проте в них спавн ворожі моби, якщо печера неосвітлена. Існують безліч просунутих способів видобутку руд.

Основна стаття: Видобуток

Звичайнісінький спосіб розкопки — це розкопка в форматі 2x1. Будьте обережнішими, коли ламайте блоки під собою — там може виявитися озеро лави або ворожі монстри.

Мови: Керівництво для новачківРуководство для новичков