FANDOM

32px
Edition

Тільки для Edition
32px Зміст цієї сторінки не підтримується Mojang AB, Minecraft Wiki, каналом Minecraft IRC або Minecraft Forums.

Модифікації — це додаток від сторонніх розробників, яке змінює або доповнює оригінальний контент Minecraft.

Загальні відомості Редагувати

Більшість модифікацій використовується для додавання нового контенту або зміни оригінального, включаючи: ігровий процес, блоки, предмети, моби, вимірювання і безліч інших складових частин. Розробники, що створюють модифікації, використовують різні API і бібліотеки: Minecraft Coder Pack, ModLoader або Minecraft Forge. Модифікація, за обсягом доданого або зміненого контенту, може відрізнятися: одна тотально переробляє контент Minecraft, інша — додає параметри для оптимізації FPS, невеликі нововведення в ігровому процесі або змінює графічну складову. Модулі, що використовуються в мережевій грі, дозволяють адміністраторам сервер а отримати доступ до нових можливостей обслуговування.

Оновлення модифікації, паралельно з Minecraft, додає більше контенту, виправлення помилок і покращення оптимізації. В іншому випадку, якщо модифікація неможливо оновилася до актуальних версій Minecraft, що не буде працездатна.

Також модифікації існують на Bedrock Edition, будучи встановлені за допомогою jailbreak на операційну систему IOS, або на Android через стороннє ПО: id=net.zhuoweizhang.mcpelauncher BlockLauncher, Inner Core, Master for Minecraft-Launcher і Toolbox for Minecraft : PE. Модифікації недоступні на старі консольні видання.

Єдиний спосіб отримати модифікації на кишенькове видання і Windows 10 видання — це використання DLC.

Установка Редагувати

Основна стаття: Установка модифікацій за допомогою Forge
  1. Встановіть Minecraft Forge.
  2. Завантажте Модифікації.
  3. Скопіюйте файл в папку <папка гри>/mods.

Помилки Редагувати

Основна стаття: Аварійне завершення гри

При установці певної модифікації існує ймовірність, що Minecraft аварійно завершить роботу. Звіт про помилку розташовується в папці Crash-report у вигляді текстового документа, що знаходиться в директорії комп'ютерної гри.

Скорочений варіант звіту про помилку розташований нижче:

Залежно від причини аварійного завершення, текстовий документ буде містити одну з наступних рядків:

Is Modded: Probably not. Jar signature remains and client brand is untouched
Is Modded: Very likely; Jar signature invalidated
Is Modded: Definitely: client brand changed to (present loader, such as "fml,forge" or modloader)
Is Modded: Unknown (can't tell)

Слід упевнитися, що код, який виконує перевірку використовуваних модифікацій, не завжди правильно встановлює причину аварійного завершення: в рядку можливі відомості про відсутність встановлених модифікацій, навіть при їх присутності.

Якщо ви зіткнулися з цією ситуацією, то необхідно видалити наявні модифікації і встановити окремо, щоб бути повідомлений про конфліктує модифікації, в подальшому повідомивши розробнику (ам). При збереженні ситуації без встановлених модифікацій зверніться до офіційного сховища звітів про помилки Mojang AB.

См. также Редагувати

Шаблон:Модифікації

Мови: МодифікаціїМодификации