FANDOM

Пригодницький режим (англ. Adventure), раніше відомий як Dungeons and Levers — це ігровий режим, призначений для творців карт на проходження, що обмежує ігровий процес, щоб уникнути псування карт на проходження або гріферства на серверах. У цьому режимі неможливо руйнувати і встановлювати блоки, однак гравці як і раніше можуть взаємодіяти з мобами і предметами крафта.

Незважаючи на те що в Minecraft можливо пограти в «звичайне» виживання, в режимі пригоди це досить важко реалізувати. Дуже багато часу витрачається на збір продуктів харчування для поповнення голоду. Це пов'язано з тим, що гравці не мають можливості негайно збирати блоки і не встигають побудувати укриття, щоб перечекати першу ніч. З цієї причини, дуже важливо для гравців якнайшвидше знайти села NPC або будь-які інші структури, які захищають від нападів ворожих мобів.

Зміни Редагувати

  • Майже всі блоки не можуть бути знищені за допомогою руки, для цього потрібні відповідні інструменти.
  • Дозволено взаємодіяти з механізмами, а також торгувати.
  • Сумісність з багатокористувацької грою.
  • Використання Modding API.

Зміни с версії 1.8 Редагувати

У попередній версії 14w02a режим пригоди зазнав значних змін:

  • Неможливо руйнувати або встановлювати блоки, навіть використовуючи необхідні для цього інструменти (проте, можна взаємодіяти з об'єктами).
  • У творців карт тепер з'явилася можливість, використовуючи командні консолі, видати гравцеві інструменти, які можуть знищувати тільки певні блоки. Таким чином, можна видати блоки, які можуть бути встановлені тільки на певні блоки.
  • У версії 14w05a був доданий бар'єр.

Використання і поради для пригодницького режиму Редагувати

  • Ви можете використовувати цей режим, як корисний спосіб захистити ваш сервер від гріферства, оскільки блок не може бути зламаний рукою, але може бути зламаний за допомогою відповідних інструментів.
  • Через можливість руйнувати блоки за допомогою інструментів, бажано встановити плагін захисту.
  • Пригодницький режим може бути використаний для створення карт на проходження. Якщо ви хочете, щоб ваші гравці отримали інструмент в певний момент часу, використовуйте команду в командному блоці /give @p (або @a для всіх гравців) <ID предмета>.
  • Можна включити чіти або бонусний скриню, так як в ньому можна знайти інструменти.

Предмети Редагувати

Тут показаний список блоків і предметів, які можна добути ( 'актуально для версій, які вийшли до 1.8' ).

Будь-який інструмент
Будь-який інструмент
Сокира
Кайло
Лопата
Ножиці
Особливі
  • 16px (Не може бути знищений безпосередньо, але може бути видалений шляхом розміщення блоку поруч з ним або руйнуванням піску під ним.)
  • 16px (Не може бути знищений безпосередньо, але може бути видалений при поїданні або руйнуванні нижнього блоку.)
  • 16px (Може бути погашений інструментом, використовуваним для видобутку блоку, на якому горить вогонь або знищений при руйнуванні нижнього блоку. Також можна загасити вогонь відром води.)
  • 16px (Не може бути знищений безпосередньо, але може бути здетонували. Гравець повинен бути обережний в разі, якщо цінні предмети знаходяться поруч з дінамітом.)
Незнищуване, але використовувані предмети

Історія Редагувати

Java Edition Alpha
7 июля 2010 Режим пригоди, раніше відомий як 'Dungeons and Levers' , був анонсований Нотчtм.[1] Нотч натякнув на чотири ігрових функції в режимі пригоди.[2]
Java Edition

1.3.1

12w22a

Був доданий режим пригоди. Активувати можна тільки командами /gamemode 2 или /gamemode adventure. В цьому режимі спочатку не можна було руйнувати або ставити блоки. Можливо використовувати сітку крафта 2x2 в інвентарі і сітку крафта верстата 3x3. Гравець може взаємодіяти з блоками, які мають інтерфейс: скриніроздавальникиверстакипічі і варильні стійки. Гравець також може переходити через портали, але не може активувати їх; Кресало використовується тільки для активації ТНТ.
1.4.2 12w34a Блоки тепер можна встановлювати.
Руйнувати блоки можна, але тільки відповідним для цього інструментом.[3]
1.8 14w02a Знову відсутня можливість руйнувати або встановлювати блоки безпосередньо (виняток: речі з тегом «CanDestroy» можуть ламати перераховані в ньому блоки).
14w06a Блоки з тегом «CanPlaceOn» можна встановлювати на перераховані в ньому блоки.[4]
Pocket Edition
1.1 build 1 Режим Пригоди доданий в гру.
Legacy Console Edition
TU19 CU7 1.10 Patch 1 Доданий режим Пригоди.

Див.також Редагувати

Посилання Редагувати

  1. [[wordofnotch:779956568]]
  2. http://www.gamebandits.com/news/pc/minecraft-1-9-hardcore-mode-bring-it-on-17345
  3. http://www.reddit.com/r/Minecraft/comments/yp597/12w34a_snapshot_is_accessible_now/c5xplgu
  4. https://mojang.com/2014/02/minecraft-snapshot-14w06a/