FANDOM

32px
Цю статтю треба терміново переписати! Ви зможете допомогти, виправив і доповнив її.
Dither2

Тени от потолка могут использоваться для воплощения 32-битных цветов

Minecode

Такие Послания Аресибо и QR-коды могут сканироваться некоторыми сотовыми телефонами

Піксель-арт (від англ. Pixel Art — піксельне мистецтво) — неофіційний вид розваги в Minecraft, суть якого полягає у вибудовуванні різних блоків в послідовності, яка з певної відстані схожа на який-небудь малюнок. Як правило ці «піксельні» малюнки складаються з невеликої кількості частинок (пікселів), на подобі NES (Nintendo Entertainment System) ігор або сучасних інді-ігор, як Spelunky або Cave Story. Як правило такі малюнки будуються вертикально, в двох вимірах (висота, ширина) хоча, іноді, їм надають більш об'ємний вид, додаючи третій вимір в малюнок (встановлюючи блоки в глибину). Піксель-арт також використовується для декорації будівель і стін. В одному з оновленні версії гри Classic, Нотч додав різні кольори вовни, тим самим відкривши нові можливості в піксельному мистецтві.

Раніше, піксель-арт набагато частіше зустрічався в режимі Творчість, оскільки в ньому гравець мав нескінченний запасом блоків, на відміну від Виживання, де гравець витрачав багато зусиль, щоб отримати потрібні блоки для створення зображення. Але, в оновленні Beta 1.2 в гру були додані барвники, які сильно спростили створення кольорових зображень і відкрили новий потенціал для пиксельного мистецтва.

Галерея Редагувати

Мови: Пиксельная графика