FANDOM

HardcoreModeInMinecraft

Скріншот з режиму Hardcore

Хардкор (англ. Hardcore) — третій режим гри, різновид режиму виживання, в якому після смерті гравця світ видаляється.

Особливості Редагувати

У режимі "Хардкор" складність з самого початку виставлена ​​на рівень «Складно» і заблокована.

Коли гравець вмирає, замість кнопки відродження Respawn і кнопки переходу в головне меню Title з'являється кнопка видалення світу Delete world і кнопка спостереження Spectate World. До натискання кнопки видалення Світ не буде видалений, що залишає можливість відновлення засобами сторонніх додатків. Вимкнення клієнта і перезавантаження світу призведе до відображення того ж повідомлення.

У списку завантаження мітка режиму "Хардкор-світів" червоного кольору.

Якщо ви помрете в багатокористувацької грі, то замість кнопки відродження Respawn з'явиться кнопка виходу з сервера Leave server і кнопка Spectate World. Коли натиснете на кнопку Leave server, з'явиться повідомлення: «You have died. Game over, man, it's game over! »(« Ти помер. Гра закінчена, чувак, гра закінчена! »), А далі ви опинитеся в ігровому меню. Можна повернутися на сервер і натиснути Spectate World.

Поради Редагувати

Гра в "хардкор", по суті, є лише ускладненою і чеснішою версією виживання, при створенні світу в режимі "Хардкор" ви не можете включити чит коди і бонусний скриню, в самій грі ви не можете відроджуватися і міняти складність. Поради можуть бути наступні:

  • Якщо ви не є досвідченим гравцем, то краще не грати в режимі "Хардкор" до того, як ви станете професіоналом.
  • У режимі "Хардкор" не варто використовувати двері з дерева: зомбі з ними справляються з приголомшливою легкістю.
  • Для того щоб не втратити все нажите в результаті випадкової загибелі, вельми рекомендується створювати резервні копії світу раз в 5/10 ігрових діб. Для цього відкрийте папку "saves", в якій зберігаються світи, виберіть папку з вашим світом і скопіюйте її, наприклад, на робочий стіл. Після смерті ви зможете зайти в папку "saves", видалити світ, в якому ви померли, скопіювати папку з вашим світом з робочого столу (або звідти, куди ви її поклали) і продовжити грати в своєму світі.

Історія Редагувати

Java Edition Beta
22 листопада 2010 року Режим хардкор був доданий. Нотч взяв цю ідею з блогу на PCGamer [1], режим був реалізований через приблизно рік з моменту публікації.
Java Edition
1.0.0 23 вересня 2011 года Notch надіслав твіттером зображення кнопки, що додає режим хардкор.
28 вересня 2011 года Notch надіслав твіттером зображення режиму смерті режиму хардкора.
Beta 1.9 Prerelease 2 Доданий режим хардкора.
1.3.1 12w17a Параметри 'Бонусна скриня' та 'Увімкнути чіти' у світі не можуть бути включені в режимі Hardcore (команди операторів сервера не впливатимуть на режим хардкор).
12w18a Режим хардкор тепер можна використовувати в мультиплеері.
1.9 15w37a Замість того, щоб видаляти світ після смерті, гравець тепер має можливість бути введеним в режим глядача.

Цікаві факти Редагувати

  • У режимі хардкор сердечка здоров'я мають трохи інший малюнок.
  • У цьому режимі можна померти від голоду.
  • Починаючи з версії 15w37a (1.9) можна перейти в режим спостерігача, відкрити світ для мережі з використанням читів, перейти в режим виживання і перезапустити світ. Тим самим ви зможете пограти в світі, де вмирали, не завантажуючи копії.
  • Також можна зайти в меню, натиснути на Відкрити для мережі і включити там чит-коди. У підсумку, у вас включаться чит-коти і ви зможете ввести команду /gamemode [режим гри] і грати в іншому режимі.

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати

  1. http://www.pcgamer.com/2010/11/20/the-minecraft-experiment-day-1-chasing-waterfalls/

Мови: ХардкорХардкор