FANDOM

32px
Edition

Тільки для Edition

.minecraft (або просто minecraft в macOS) — основна папка Minecraft, звідки відбувається запуск гри, і де розташовуються всі її файли. Ця папка включає в себе .jar-файли, звуки, музику, пакети ресурсів, персональні налаштування, збережені світи і т. д.

Шлях до папки .minecraft Редагувати

Шлях до папки .minecraft необхідно знати для установки пакета ресурсів або для пошуку зроблених скріншотів.

Нижче наведено шлях до кореневої папки на різних операційних системах.

ОС Шлях
Windows %APPDATA%\.minecraft
macOS ~/Library/Application Support/minecraft
Linux ~/.minecraft

Шлях кореневої папки в ОС Windows, вказаний в таблиці вище-це лише директорія, створювана за замовчуванням. Деякі лаунчер можуть встановлювати власну директорію для папки .minecraft.

Якщо ви є користувачем Windows, і ви не знаєте, як знайти папку appdata, виконайте наступні дії:

  1. Відкрийте меню «Пуск» → «Выполнить». Якщо ви не бачите кнопку «Выполнить», використовуйте поєднання клавіш ⊞ Windows+R.
  2. Введіть %appdata%\.minecraft (запис обов'язково включає в себе введення символів %) і натисніть «OK».

В Linux або macOS символ ~, написаний на початку шляху, посилається на домашню директорію. Папки, що починаються з . за замовчуванням приховані.

Структура папки Редагувати

Список

Встановити власний пакет ресурсів можна шляхом перейменування .ZIP-файлу в resources.zip і переміщення його в папку збереженого світу.[1] Ця функція призначена тільки для одного гравця;[2] проте існує інший спосіб для серверів запитати клієнтів, чи вони хочуть використовувати пакет ресурсів сервера.

Історія Редагувати

Java Edition
1.13

?

Вилучені дані структур.
Додана папка datapacks.
18w47a Доданий raids.dat.
19w13a Файли папки region: видалено villages.dat і доданий poi.

Примітки Редагувати

  1. https://www.mojang.com/2014/02/minecraft-snapshot-14w07a/
  2. MC-73716

Мови: .minecraft.minecraft