FANDOM

32px
Цея сторінка містить матеріали про застарілі можливості.
Вони існували в старих версіях.

Minecraft: PlayStation 3 Edition (також відома, як Видання для PlayStation 3) — це випущена версія Minecraft для PlayStation 3, яка розробляється 4J Studios для Mojang.[1], разом з PlayStation 4 виданням і PlayStation Vita виданням. Офіційний реліз відбувся 17 грудня в Північній Америці, 18 грудня в Європі, вартість становить £12.99, $19.99 або €18.99, що майже ідентично вартості Xbox 360 версії.[2][3]

PlayStation 3 Edition більше не підтримується, останнє оновлення було випущено 18 грудня 2018 року.

Роздрібний диск Редагувати

16 квітня 2014 року Sony оголосила, що роздрібна версія диска Minecraft: PlayStation 3 Edition, буде випущена 14 травня 2014 року в Європі і 16 травня 2014 року в Північній Америці. Гра в іншому випадку ідентична завантажується версії. Такі функції, як покупка або завантаження контенту на PlayStation Network однакові для обох версій, і вони обидва оновлюються в одне і теж час.

Ігровий процес Редагувати

Ігровий процес в Minecraft на PlayStation 3 майже точно такий же, як і на Xbox 360 Edition. В оновленні 1.02 серйозних змін не відбулося, за винятком використання оцелота. Існує демо-версія, яка доступна без покупки гри. Ви починаєте з картою, яка має такий же інтерфейс крафта, як і на Xbox 360 виданні; навчальний рівень точно такий же, як і на Xbox 360. Для того, щоб завантажити повну версію гри, її необхідно купити; безкоштовної є тільки демо-версія. Гравець також не може змінити свій скін в демонстраційному режимі.

У демо-версії також можна знаходиться обмежений час. Після закінчення часу, гравцеві запропонують купити версію або покинути світ.

В багатокористувальницькій грі є обмеження — 8 гравців одночасно.

Трейлер Редагувати

Офіційний трейлер PlayStation 3 видання: https://www.youtube.com/watch?v=di-itvdeoKI

Помилки Редагувати

  • Музичний диск «where are we now?» Відтворює неправильну доріжку.
  • Часом зберігаються тільки зміни в світі, тобто інвентар і місце розташування гравця можуть залишитися з попереднього збереження.
  • При руйнуванні блоку, є маленький шанс на частку секунди побачити лаву або воду.
  • Під час вибуху кріпера в воді, шкоди гравцю не наноситься.
  • При руйнуванні блоку і різкої його установки, є шанс, що блок залишиться в інвентарі (візуально). Однак його можна цілком зазвичай перевести в інший елемент (наприклад діамантний блок в діаманти)
  • Якщо з бонусної скрині дістати весь вміст і потім зруйнувати його разом з факелами, то після перезаходити в світ (зі збереженням) скриня з'явиться знову (можливо в іншому місці) разом з вмістом (вміст може бути іншим). Чи не працює в TU14.
  • При перестрілці сніговика і скелета останній після смерті першого продовжує стріляти в те місце, де був сніговик. Можна використовувати для нескінченної генерації стріл просто підбираючи їх з місця падіння.
  • На висоті 129 блоків пропадає освітлення верхньої, а на 130 блоків — нижньої межі будь-якого блоку крім кварцу: грані відображаються чорними.
  • Якщо на висоті 128 блоків поставити двері, то вона стане невидимою, зберігаючи при цьому повністю свою функціональність.

Примітки Редагувати

  1. 4J Studios, [[[:Шаблон:Твиттер]]«Happy to confirm we’re developing Minecraft PS3, PS4 & PS Vita Editions for Mojang, as well as Xbox 360 & Xbox One Editions!»], Twitter, 2013-08-21.
  2. Dinnerbone, was just announced for Playstation 3 & 4!…», Twitter, 2013-08-20.
  3. Jeb, «The wait is over! RT @carlmanneh Minecraft comes to…», Twitter, 2013-12-16.

Мови: PlayStation 3 Edition