FANDOM

Minecraft: PlayStation 4 Edition (також відома, як Minecraft: Видання для PlayStation 4) — версія Minecraft для PlayStation 4, яку розробили 4J Studios для Mojang AB[1].

Minecraft: PlayStation 4 Edition було анонсовано компанією Sony на Gamescom 2013.[2] Як і всі інші ігри, які будуть випущені на PS4, в PS4 Edition можна пограти на PlayStation Vita через Remote Play. Реліз гри відбувся 4 вересня 2014 року.

Незважаючи на вихід Better Together Update, покликаного принести підтримку крос-платформної гри між мобільними пристроями, персональними комп'ютерами і консолями, PlayStation 4 не отримала цього оновлення через заборону компанії Sony на реалізацію підтримки даної можливості для своєї консолі. У 2018 році Sony допустила можливість реалізації крос-платформної гри для деяких ігор, але на поточний момент Minecraft не входить до цього числа.

Дане видання залишається єдиною версією Legacy Console Edition, до сих пір отримує оновлення.

Управління Редагувати

Основна стаття: Управління
  • Ігровий процес
    • PS3 Cross — Стрибок (політ при подвійному натисканні в Творчості)..
    • PS3 Circle — Кинути предмет
    • PS3 Square — Відкрити меню крафта в режимах Творчість і Виживання.
    • PS3 Triangle — Відкрити інвентар.
    • PS3 LT2 — Поставити блок або використовувати предмет.
    • PS3 RT2 — Добути або використовувати блок або предмет.
    • PS3 LT1/PS3 RT1 — Переключити предмет в панелі швидкого доступу.
    • PS3 Left Stick — Пересуватися.
    • PS3 Left Stick (Якщо швидко натиснути вперед, то гравець почне бігти) — Спринт.
    • PS3 Left Stick (Натискання вниз перемикає перспективу) — Вид від першого або від третьої особи.
    • PS3 Right Stick — Дивитися
    • PS3 Right Stick (Якщо натиснуто вниз, то перемикає між режимами крастися і ходити.) — Переключитися між режимами крастися і ходити. У Творчості в польоті знижує висоту.
  • Інтерфейс (крафт/плавлення/зіллєваріння/інвентар)
    • PS3 Circle — Вийти з інтерфейсу.
    • PS3 Square — Бере половину виділеної стопки; Показує інформацію про виділений об'єкт.
    • PS3 Left Stick/PS3 Right Stick — Рухає покажчик або обраний предмет.

Примітки Редагувати

  1. 4J Studios, to confirm we’re developing Minecraft PS3, PS4 & PS Vita Editions for Mojang, as well as Xbox 360 & Xbox One Editions!», Twitter, 2013-08-21.
  2. Dinnerbone, was just announced for Playstation 3 & 4!…», Twitter, 2013-08-20.

Мови: PlayStation 4 Edition